2019. április 4., csütörtök

Sonkás-gombás gnocchi

Egyik legkedvesebb kolléganőm - Kata -, ma ebédet hozott nekem a munkahelyemen. Nagyon-nagyon finom volt és azonnal tudtam, hogy a tésztaimádó fiamnak ezt meg KELL főznöm! :)
Ma épp itthon is volt, így hazafelé bevásároltam és pikk-pakk már tálaltam is. Hát, a siker nem maradt el! :)))


10 dkg prágai sonkát csíkokra vágtam és 2 ek olívaolajon megpirítottam. Amikor már pirult, rádobtam 6 közepes fej, vastagabb darabokra vágott gombát és együtt tovább pirítottam. Amikor a gomba már pirult, megszórtam őrölt borssal, kevés őrölt köménnyel, Vegetával és tényleg csak halványan sóztam. Belekevertem még 1 púpos tk mustárt is.


1 púpos ek lisztet elkevertem 1 kis pohár tejföllel, tejszínnel és tejjel, ezzel felöntöttem a sonkás gombát. Már csak egyet rottyant és kevertem is össze az időközben kifőzött gnocchival. Álljatok neki! Tényleg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése