2019. április 13., szombat

Karfiol fasírt

Kevés olyan embert ismerek, aki nem szereti a karfiolt. Nálunk is nagy kedvenc! Most egy kicsit másképp csináltam, mint ahogy általában szoktuk fogyasztani (rakott, vagy rántott változatban).
Finom, nincs vele sok munka és a zellertől finoman pikáns íze is van. :)


1 fej karfiolt megszabadítottam a torzsájától és a leveleitől, majd nagy lyukú reszelőn lereszeltem a rózsákat. Besóztam és hagytam állni, amíg levet eresztett. Jó alaposan kinyomkodtam, hozzáadtam 4 tojás sárgáját, 6 dkg lisztet, őrölt szerecsendiót, belereszeltem kb. 6-8 dkg zellert, 1 nagy csokor apróra vágott petrezselymet, majd hagytam állni 8-10 percet.


Gombócokat formáltam belőle és olajjal kikent tepsibe ültettem őket. Tetejüket is vékonyan meglocsoltam olajjal, majd 190 fokos sütőben kb. 30 perc alatt pirosra sütöttem. Én csak ketchupot adtam most mellé, mert szerintem mást nem is nagyon kíván...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése