2020. április 11., szombat

Szomorú húsvét

Igen, szomorú... Két személyre terítettem csak... De akkor is megterítettem, mert húsvét van! És azt gondolom, meg kell adni  az ünnepnek kijáró tiszteletet.
Lánykám kedvenc süteményét csináltam meg - banáncsokis keksztekercs -, nekik és nekünk pont elég :)







Hozzávalók: 25 dkg darált keksz, 15 dkg porcukor, 15 dkg darált mandula (vagy dió), 25 dkg puha vaj, 1 narancs reszelt héja, narancslé, 30 dkg zselécukor
Tetejére: 10 dkg étcsokoládé, 1 ek olaj
A színes zseléscukrot apró kockákra vágjuk. A hozzávalókat összegyúrjuk. Kis dobozos narancslét szoktam használni, kb. a fele szokott kelleni. Annyit kell beletenni belőle, hogy a massza szépen összeálljon. 
Folpackkal bélelt őzgerincformába nyomkodjuk a massza felét. Kirakjuk banáncsokival, majd rátesszük a massza másik felét. Hűtőbe rakjuk. Másnap kifordítjuk a formából, lehúzzuk a fóliát róla és 10 dkg olvasztott étcsokival bevonjuk. Zselécukorral díszítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése