2020. április 7., kedd

Sonkás-sajtos palacsinta batyu

Hiába vagyok itthon, nem főzök nagy dolgokat. Olyasmit próbálok tényleg, ami reményeim szerint nem marad meg és nem kell később kidobni. Már írtam többször, férjem nem nagy húsevő, ezért inkábbmásfajta ételeket készítek. Bár ebben van sonka, azért ez el fog fogyni, ebben biztos vagyok.Ráadásul a lánykámnak is csomagolok belőle, mert ma hazaugrik, bár ez tényleg inkább csak villámlátogatás, mert a lakásba nem jön be. Azért kezd nagyon elegem lenni, a fiamat még ennyit sem látom...


 Nagyon egyszerű, gyorsan elkészül. A tésztában van a sajt.
Hozzávalók: 1 bögre kefir, 1 bögre reszelt sajt, 1 bögre sonka darálva (20 dkg füstölt tarját használtam), 2 bögre liszt, 0,5 kiskanál só, 0,5 kiskanál cukor, 0,5 kiskanál szódabikarbóna.



A kefirt,  a sót, a cukrot és a szódabikarbónát keverjük jól össze. Ezután tegyük bele a reszelt sajtot és a lisztet, gyúrjuk meg a tésztát. Osszuk el az így kapott masszát több darabra (én 8 db-ot csináltam belőle), majd nyújtsunk kerekre. A sonkát halmozzuk a  közepükre és húzzuk fel a tészta széleit, hogy befedje a tölteléket. Forró olajban süssük ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése