2020. április 12., vasárnap

Húsvét vasárnapi reggeli: felturbózott bundás kenyér

Csak ismételni tudom, amit tegnap írtam: üres az asztalom a gyerekeim nélkül! :'(
Férjem reggeli rutinja: felkel, tornázik, majd elmegy egy órát sétálni. Ma sem volt másképp, ám egy kicsit másmilyen reggelivel készültem, mint ami amúgy fogyasztani szokott. Szóval, ez a bundás kenyér nemrég szembe jött velem egy videón. Emlékezetből csináltam, s mondhatom, nagyon finom! :)


Bacon-szeletet pár csepp olajon ropogósra sütöttem. 2 szelet toast kenyeret megforgattam 1 db felvert, enyén sózott tojásban, majd olajjal kikent serpenyőbe tettem a két szeletet, "talpukkal" egymás felé fordítva.Rögtön egyenletesen rájuk csurgattam 2, sóval és kevés tejjel felvert tojást. Lapáttal kicsit lazítgattam a szélén, hogy könnyebb legyen majd megfordítani. Amikor már megsültne ítéltem, vagyis a toast kenyerek tetején is összeállt a tojás, az egyik szeletre tettem egy kettétört bacon szeletet és rátettem 1 szelet vékony sajtot. Lapát segítségével ráfordítottam a másik szelet kenyeret és a lapáttal megfordítottam a szendvicset. Már csak addig sütöttem, amíg a sajt megolvadt a közepében.


 Tányérra csúsztattam, paradicsommal és újhagymával tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése