2019. május 12., vasárnap

Tavaszi paprikás krumpli

Azt hiszem a Nők Lapja Konyhája-ban találtam ezt a receptet.Oké, a paprikás krumpli nem "nagy cucc", de így, parázs krumpliból mégsem a szokványos. :)

 Fontos, hogy készítsünk egy jó, sűrű szaftot: 2 nagy fej hagymát apróra vágunk és olajon üvegesre pároljuk. Hozzáadunk 2-2 apró kockákra vágott TV paprikát és paradicsomot. Megszórjuk őrölt pirospaprikával. Felöntjük 1/2 liter vízzel és hagyjuk kb. 20-25 percig csendesen rotyogni. Ha nagyon elfőné a levét, akkor pótoljuk. Én nyomtam bele Piros Aranyat, csak mert én azt nagyon szeretem! :)
Hozzáadjuk a nagyon alaposan megmosott parász burgonyát, karikázott füstölt kolbászt. Megsózzuk és kb. 15 perc alatt készre főzzük. A végén beleforgatunk kb. 20 dkg koktálparadicsomot és tálaláskor megszórjuk apróra vágott zöldhagyma zöldjével.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése