2019. május 12., vasárnap

Egzotikus ananászos csirke

Mindig várom a gyerekeimet. Nagyon nehezen szokom meg, hogy nincsenek itthon... Lánykám tegnap jött délután, ma pedig a fiam van itthon. Annyira-annyira ismerem az ő ízlését! :)


1 fej apróra vágott salotta hagymán megpirítottam 1 kockázott csirkemellet sóval, borssal, curry-val. Közben 1 bögre rizst félkészre főztem. Az ananászt félbevágtam és egy éles késsel kiszedtem a belsejét, felkockáztam és a csirkéhez adtam 1 kockázott kaliforniai paprika kíséretében. Épp csak átforgattam. Az ananász üres héjába először rizst tettem, majd rá a currys ragut. Meglocsoltam kevés KIKKOMAN szójaszósszal, megszórtam apróra vágott petrezselyemmel és jó sok reszelt cheddar sajttal.  160 fokos sütőbe toltam kb. 25 percre.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése