2019. május 14., kedd

Epres kevert süti

Nagyon könnyű és gyors sütemények a kevert sütik. Végre igazán finom epret is kaptam, ezért gyorsan megsütöttem.


Hozzávalók: 4 pohár liszt, 3 pohár cukor, 2 pohár joghurt, 2 pohár eper, 1 pohár olaj, 4 db tojás, 1 cs vaníliás cukor, 1 cs sütőpor (én a tésztába kevertem csokilencsét is)


A tojásokat üsd egy tálba, add hozzá a kétféle cukrot, és habosítsd gépi habverővel. Mehet hozzá a joghurt és az étolaj, végül pedig forgasd hozzá a sütőporral összekevert lisztet. Ekkor kevertem bele a csokilencsét is. Dolgozd simára a masszát, majd öntsd egy vajjal kikent, liszttel megszórt - vagy sütőpapírral bélelt -, közepes méretű tepsibe és kicsit egyengesd el.  Szórd meg apróra vágott eperrel, majd told előmelegített sütőbe. Süsd meg 180 fokon körülbelül 30 perc alatt. Ha a tésztába szúrt tű nem lesz ragacsos, kiveheted a sütőből. 

3 megjegyzés:

  1. Szeretném megkérdezni, hogy mekkora pohárral dolgozol, mert ugye az sem mindegy?!Előre is köszönöm, ha válaszolsz.

    VálaszTörlés
  2. Szia Katica! :) ' cup az 2,5 dl :)

    VálaszTörlés
  3. Drága vagy,nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés