2020. június 27., szombat

Tejszínes málnahab

Az eperhab, málnahab nagyon mutatós édesség, ám tojásfehérjéből készül. Nem tudom megmondani miért nem szeretem, pedig nincs semmi averzióm a nyers tojással. Tegnap az egyik csoportban Anna is ugyanígy érezhetett, mert tejszínes málnahabot keresett. Jött is a megoldás, így ma én is megcsináltam. Külön öröm lesz, mert a férjem kedvenc gyümölcse a málna! :)


Kb. 20 dkg málnát leporcukroztam és alacsony lángon elkezdtem főzni. Vagyis, csak addig főztem, amíg a szemek összeestek és pép lett belőle.
Kis doboz habtejszínt jó keményre vertem (megjegyzem, nekem a Lidl-ben kapható habtejszínt sikerül csak így felverni) és egy szitán áttörve hozzáadtam a málnát. Mag így nem került bele. Még elbírt egy kis porcukrot, hát kapott még.


Pohár aljába málnát tettem, rákanalaztam a habot és a tetejét málnával és mentalevéllel díszítettem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése