2020. június 16., kedd

Csokis-ribizlis kocka

Drága sógornőm - minden évben - ellát frissen szedett gyümölcsökkel. Tegnap ribizlit kaptam!<3 Hát, nem mondom, hogy "boldogan" pucoltam, de most elkezdtem feldolgozni és innentől már öröm! :)
Első dolgom volt ezt a nagyon finom, egyszerű süteményt megsütni egy részéből


4 tojást legalább 5 percig keverve, nagyon habos krémmé kevertem 20 dkg cukorral. Ekkor lassan belecsorgattam 1,5 dl olajat és 1,5 dl tejfölt, belereszeltem egy citrom héját. Simára kevertem.
Egy másik tálba kimértem 30 dkg lisztet, hozzáadtam 1 csipet sót és 1 cs. sütőport. Egy spatulával a tojásba forgattam.
Beleszórtam 10 dkg csokilencsét és óvatosan 20 dkg ribizlit.
20x30 cm-es, sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem a masszát, tetejét megszórtam még 10 dkg ribizlivel.


175 fokos, légkeverésre állított sütőbe toltam és tűpróbáig sütöttem. Kb. 25 perc alatt el is készült.
Rácson hagytam kihűlni. Szép magas lett! :)
Felkockáztam és porcukorral megszórva tálalom


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése