2020. június 26., péntek

Antipasti

Sokszor veszem készen ezeket az olajban tárolt zöldségeket. Nagyon szeretjük, főként a fiam szereti :) Hát, most megcsináltam házilag és remélem nagyon finom lesz :)

1/2 kg gombát, 2 padlizsánt, 2 cukkinit és 4 fej vöröshagymát vékony karikákra vágtam. Sóztam, borsoztam, megszórtam oregánóval és szárított paradicsomos, bazsalikomos fűszerkeverékkel. Meglocsoltam kevés olívaolajjal és balzsamecettel. Jól összekevertem.


Sütőpapírral bélelt tepsibe simítottam, 200 fokos sütőbe toltam és csak addig sütöttem, amíg a zöldségek roppanósak lettek. Kivettem a sütőből és hagytam kihűlni.
A forró sütőbe toltam egy jókora kápia paprikát és gyakran forgatva, feketére sütöttem, majd fóliába csomagolva hagytam kihűlni.
Amikor kihűlt, le tudtam húzni a héját és feldaraboltam.


Az összes kihűlt zöldséget csatos üvegekbe szedtem felkockázott mozzarella sajttal és minden üveget feltöltöttem citromos olívaolajjal.
És most hagyom kicsit érni :)


Nagyon finom lesz pirítóssal, a levét is ki lehet majd tunkolni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése