2020. június 21., vasárnap

Grízsüti

Pikk-pakk sütemény. Katcikonyhánál találtam. Minden volt itthon hozzá, így gyorsan össze is dobtam :)


Hozzávalók: 100 g búzadara, 250 g túró (áttört vagy krémes), 2 db kezeletlen citrom héja, 5 db tojás, 100 g porcukor, 1 ek vaníliakivonat, 250 g tejföl



A búzadarát összedolgozzuk a túróval és a finomra reszelt citromhéjjal, majd állni hagyjuk 25-30 percig. A tojásokat szétválasztjuk, és a fehérjéket a cukorral habbá verjük. A sárgájákat, a vaníliát és a tejfölt a túrós alaphoz adjuk, elkeverjük, majd beleforgatjuk a tojáshabot is. Sütőpapírral bélelt tepsibe szedjük a masszát, azután 170 fokra előmelegített sütőben, kb. 35 perc alatt készre sütjük. Tálalás előtt megszórjuk porcukorral.


Én legközelebb teszek porcukrot a tésztába még, de én elég "édesszájú" vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése