2020. június 9., kedd

Quesadilla csípősen

Szabad napom van és úgy alakult, hogy itthon van a fiam is! <3 És igen, ilyenkor kényeztetem :)
Készült májgombócos zöldborsóleves, kenyérsaláta (HÁTHA a lánykám is erre téved) és mexikói quesadilla. Laktató, én egy felet bírtam megenni, de mozdulni már alig tudok :)

Apróra vágott csirkemmelt bepácoltam mexikói fűszerkeverékbe és hagytam állni. Száraz tepsiben átsütöttem a kockákat.


+ nagy ek tejfölben elkevertem 2 gerezd reszelt fokhagymát, ezzel megkentem 1-1 tortilla lapot. Egyik felére halmoztam a csirkehúst, aprított lilahagymát és kockázott paradicsomot, a másik felére pedig reszelt cheddar sajtot. Félbehajtottam a tortillát és kontakt grillen átsütöttem az egészet.


Ezt a kenyérsalátát már többször megosztottam. Nagyon-nagyon finom! :)
Legalább 80 dkg kulonböző paradicsomot apróra kockáztam (volt benne koktél, sárga, fekete, húsparadicsom, fürtös vegyesen). Besóztam és szűrőbe tettem. Alátettem egy tálat és hagytam néhány órát kicsöpögni. Ekkor a paradicsomokat egy nagyobb tálba öntöttem. Rákockáztam lilahagymát, egy jó nagy marék olajbogyót és hozzáadtam félbe vágott bazsalikomos mini mozzarellákat is. A kicsöpögött levébe citromos olívaolajat és citromos balzsamecetet kevertem (ezt már csak érzésre, közben kóstoltam). 4 szelet kenyeret felkockáztam, meglocsoltam olívaolajjal és rozmaringgal megszórva serpenyőben megsütöttem.
A salátát összekevertem a dresszinggel. Avégén beleforgattam a kenyér kockákat, megszórtam aprított bazsalikommal. Azonnal fogyasztva finom, ropogós, de ha hagyjuk összeérni a hűtőben, úgy is nagyon finom, a kenyér addigra átitatódik az ízekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése