2019. június 10., hétfő

Sült koktélparadicsomos, kapribogyós spagetti rukkolával

A fiam sincs teljesen jól, kínlódik a gerincével.Szegénykém hanyatt fekve tölthette az elmúlt napokat a nappali szőnyegén.
Egyértelmű, hogy valami olyan ebédet főztem, amit ő nagyon szeret! És, hát mi más is lehetne ez, mint valami tészta? :) Nagy előnye még ezeknek a fogásoknak, hogy igazán gyorsan elkészülnek...


Kb. 80 dkg koktélparadicsomot negyedekre vágtam, besózva szűrőbe tettem és így hagytam kb. 10-15 percig. Közben a spagettit főzővizét odatettem és kifőztem a tésztát.
3 dkg vajat felhevítettem, belereszeltem 4 gerezd fokhagymát. Rádobtam a paradicsomot, hozzáöntöttem a kicsöpögött levét is. Beleszórtam egy kis üveg, lecsöpögtetett kapribogyót. Összefőztem az egészet. És gyakorlatilag készen is van!


A spagettire tettem a rukkolát, arra a paradicsomot és megszórtam parmezánnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése