2019. június 1., szombat

Pisztáciakrémes epres mini tortácska

Ezzel a recepttel a múlt hétvégén találkoztam először. És elkezdtem várni a mostani hétvégét, hogy megcsinálhassam. Volt egy üveg pisztáciakrémem még bontatlanul, tavaly hoztam Olaszországból. És mindig csak vártam és vártam, hogy kitaláljam, mi legyen vele. Persze simán kanállal is meg lehetett volna enni, mint a Nutellát, de valahogy éreztem, hogy ő többre hivatott. És akkor megláttam őt... Az eredeti recepthez sokkal szebb fotókat csatolt Sweet and Crazy gazdasszonya, de ez nem veszi el a kedvem... Már csak azt sajnálom, hogy nagyon gyorsan elfogy! :)


Az eper mérete sajnos nem olyan egyértelmű, mint reméltem... De kb. egy nagyobb sárgaracknyi méret :) Magyar eper (vagyis édes, mint a méz) és az egész kiló ilyen volt, amit reggel a piacon vettem :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése