2014. február 24., hétfő

Zselés

Nálunk nagy kedvenc ez a sütemény, főként a lánykám imádja. Ha elkészül, akkor folyamatosan rájárunk, így egy napnál még nem nagyon élt meg többet. Ezt vittem tegnap a blogger találkozóra. Bár a lánykák csak a szájukat húzogatták, amikor előzőleg beszéltem róla, na de aztán mégis sikere lett!

Hozzávalók: 30 dkg porcukor, 25 dkg margarin, 4 tojás, 4 dkg kakaópor, 10 dkg mazsola, 1 dl rum, 50 dkg darált keksz, 4 csomag zselés cukor, 10 dkg dió
Először a mazsolát beáztatjuk a rumba. A porcukrot a margarinnal, a tojásokkal, a kakaóval és a mazsolával összekeverjük. Hozzáadjuk a rumot, amiben ázott a mazsola, a kekszet, az apróra vágott cukorkát és a durvára vágott diót. A masszát nedves celofánba tesszük, és rudat formálunk belőle. Én őzgerincbe tettem folpackot és abba simítottam. Egy napig hagyjuk a hűtőben pihenni. Másnap leszedjük róla a fóliát, én csokival bevontam, de anélkül is finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése