2014. február 25., kedd

Kenyérlángos magyarosan igen gazdagon

Holnap ügyeletes leszek... Ez azt jelenti, hogy reggeltől reggelig dolgozom. És bizony csak éhes leszek közben. Így ma, amikor hazaértem, nekiálltam ennek a kenyérlángos-féleségnek. Van rajta minden földi jó. Az én drága kisfiam és a kedvese, valamint a lányom is nagy élvezettel esett neki.:) Szerencsére azért maradt az ügyeletre is :) Két fotót mutatok róla, az egyik megpakolva sajt nélkül:

A másik pedig sajttal megszórva:
Megsülve nem fotóztam le, mert már este van és szerintem így szebb a fotón...
Elkészíteni egyáltalán nem bonyolult. Megfőztem puhára két kisebb krumplit. Meghámoztam és még forrón áttörtem. 3 dkg élesztőt 1 kk cukorral 2 dl langyos vízben felfuttattam és összedolgoztam a langyos krumplival, 50 dkg liszttel, 2 kk sóval, 2 ek joghurttal, 2 ek kacsazsírral, majd egy jó órát letakarva hagytam kelni. Közben felaprítottam a feltétet. A megkelt tésztát belenyomkodtam a kizsírozott tepsibe, tetejét lekentem a nyáron eltett pizzaszószommal. És elkezdtem rakni: 25 dkg felcsíkozott tarját, 1 szép nagy szál felkarikázott paraszt kolbászt (csípőset), 20 dkg szeletekre vágott gombát, 3 fej lilahagymát, 2 kápia paprikát és két erős paprikát, valamint kb. 25-30 dkg koktélparadicsomot. A végén megszórtam reszelt sajttal és 180 fokos sütőben fél óra alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése