2014. február 15., szombat

Valentin nap megkésve

Na, nehogy már én kimaradjak! :D Tegnap nem volt energiám semmit sütni/főzni... A zuramnak hoztam szív-alakú dobozba csomagolt málnát én meg kaptam egy doboz Merci csokit (köszöni, hogy vagyok neki :P)
Ma viszont itthon van mindkét gyermekem és ezért egy kicsit ünnepivé varázsoltam a spenótot. (ami tárgyesetben is szerintem spenót :D) Ennél a spenótnál finomabbat én még sehol nem ettem! :) Kata barátném receptje és leírása szerint készítettem és változtatás nélkül adom közre a receptet, mert én marha jól szórakozom mindig, amikor elolvasom! :)

Két doboz (fél kiló) spenótot béraktam a lábosba. mikor már kiolvadt zúdítottam hozzá 4 dl tejszínt, sóztam, borsoztam (nem durván). Előtte beáztattam két zsömlét tejbe. A végén még öntöttem hozzá egy kicsit, amit már nem szívott be. Csináltam 2 ek liszttel egy rántást, amikor színe van, jó sok fokhagymát belenyomtam, aztán felöntöttem a ledarált bőven tejes zsömlével (a zsömit előtte ledaráltam, de ha valakinek úgy teccik, elég ha kézzel összetrutyizza, vagy turmixolja, vagy, ami teccik) Aztán ezt béborítottam a spenótba oszt felforrt (közben randa ződeket köpködött), oszt kész

1 megjegyzés:

  1. Imádom a spenótot. Képes vagyok egyedül megenni egy egész zacskóval. Finom lehet ez a verzió is...

    VálaszTörlés