2018. június 29., péntek

Sárgabarackos kevert sütemény

Holnap különleges nap lesz a tanyán! :)
Annak idején a gimnáziumban voltunk hatan, akik nagyon jóban voltunk az osztályból. Ebből a hatosfogatból sajnos már csak öten vagyunk. Holnapra meghívtam a "lányokat" egy kis grillezésre hozzánk, a tanyára. Remélem az idő kegyes lesz!
Már bepácolgattam a húsokat és zöldségeket és sütöttem ezt a finom sárgabarackos kevert süteményt is. :) Ahogy szoktam,most is került a tésztájába csokoládécsepp is :)


Jók ezek a kevert sütemények, mert gyorsan elkészülnek, nincs velük sok munka és nagyon finomak! :)

4 tojássárgáját habosra, fehérre kevertem 20 dkg cukorral. Géppel érdemes keverni, hogy biztosan elolvadjon benne a cukor. Ez kb. 4 perc! Hozzáadtam 2 dl olajat és 7 ek tejszínt. Külön-külön legalább 1-1 percig kevertem géppel. Amikor már szép sima, fakanállal beleforgattam 20 dkg lisztet, amiben előzőleg elkevertem 1/2 cs. sütőport. Beleforgattam 1 cs. csokicseppet, majd óvatosan a 4 tojás keményre vert habját. Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem, a tetejét kirakosgattam félbevágott sárgabarackokkal és 170 fokos sütőben kb. 25 percig sütöttem. Rácson hagytam kihűlni, majd porcukorral meghintve kínálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése