2018. június 13., szerda

Ricky tésztája

Már szerintem többször is megosztottam ezt a rendkívül finom tésztaételt. Volt kolléganőm nagyon egyszerű és gyors receptje. Elő lehet kapni mindig, ha gyorsan kell valami finomat rittyentenünk a családnak, vagy vendégnek! :) Ma boldogságos napom volt. A fiam bejött a munkahelyemre, mert orvoshoz kellett menjen. Utána együtt jöttünk haza és menet közben találtuk ki, hogy ezt főzzek :) Imádok anya lenni és főként az Ő anyja! Elnézem néha és hihetetlen, hogy belőlem van! :)))


Kb. 8 szem paradicsomot meghámoztam és kisebb darabokra vágtam. 6-8 gerezd fokhagymát egészen apróra daraboltam, majd kevés olívaolajon addig pároltam, amíg kellemes illata lett. Vigyázzunk! Ne égessük meg! Rádobtam a paradicsomot. Sóztam, borsoztam, ízesítettem majoránnával, oregánóval, kakukkfűvel és sok bazsalikommal. Fedő alatt szósszá főztem.


Közben kifőztem a tésztát. Leszűrtem, összeforgattam a kész szósszal. Megszórtam bőven reszelt parmezánnal és tálaltam. Még plusz parmezánt szórtam a tetejére a tányérokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése