2020. január 19., vasárnap

Rizses hús gazdagon - csikecomb filéből

Hazajött a fiam, vonzó volt a tegnapi sajtos-baconos tészta! :)))))))))) (Igazságtalan vagyok! Rendszeresen hazajön és ez nagyon fontos! ) Azért készítettem húsos ételt is ma, a héten úgysem lesz időm főzni!
A rizses hús is olyan étel, amit nagyon szeretünk. A csirkecomb pedig szaftos hús, az egész étel nagyon finom a sárgarépától, gombától, paradicsomtól! :)


Csirke felsőcomb filéket felkockáztam még tegnap. 1 ek mustárt, 1 ek olajat, 1 ek citromlét, 3 gerezd áttört fokhagymát és őrölt borsot jól összekevertem és ebbe forgattam a húst. Éjszaka a hűtőben várta a sorsát :)
Ma kifőztem 250 g rizst a szokásos módon. Felkarikáztam 3 fej hagymát, 15 dkg sárgarépát és negyedeltem 25 dkg gombát. Kevés olajon fehéredésig sütöttem a bepácolt húst, hozzáadtam a zöldségeket. Sóztam, borsoztam, kicsit együtt pirítottam őket. Aláöntöttem 1 dl vizet és fedő alatt, lassú lángon puhára pároltam. Amikor elkészült, hozzáforgattam a kész rizst. Megszórtam jó sok petrezselyemmel és 8 szem félbevágott koktélparadicsomot ültettem a tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése