2019. március 26., kedd

Pikáns medvehagymakrém

A tavasz egyik első ajándéka a medvehagyma.
Tudtátok, hogy a medvehagyma az amaryllisek családjába tartozik? És, hogy miért medvehagyma? Mert a barna medvék előszeretettel fogyasztják. :) Vadfokhagymának is hívják, jellegzetes, fokhagymára emlékeztető illata és íze miatt. Mindenféle gyógyhatása is ismert, bár én elsősorban az íze miatt kedvelem. Idén elsőként ez finom kence készült belőle :)


5 keményre főtt tojás fehérjét és sárgáját kettéválasztottam. A sárgáját kikevertem habosra 2 ek vajjal. Hozzáadtam 3 ek mustárt és 1 kis pohár tejfölt. Gyengén sóztam és borsoztam, majd belekevertem az apróra vágott tojásfehérjét és a szintén apróra vágott medvehagymát. (1 kisebb csokorral használtam fel). Hűtőbe került és már lehet kenyérre kenni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése