2019. március 24., vasárnap

Arany durbincs gránátalmás salátával

Tanyán voltunk, így olyan ebéd kellett, amit gyorsan meg tudtam csinálni. Fiacskám is hazajött és nagyon örült ennek a pompás ebédnek:)


Kétféle halat fűszereztem, arany durbincsot és farkassügért. Kívül-belül sóztam, borsoztam. A hasukba 3-3 gerezd fokhagymát, 3-3 karika citromot és 2-2 szál kakukkfüvet tömködtem. Alufóliával bélelt tepsibe tettem, vékonyan megöntöztem olívaolajjal. 190 fokos sütőben 25 percig sütöttem, a végén még rápirítottam egy kicsit.


A saláta nem csak nagyon mutatós, de fantasztikusan finom is! Ehhez kockákra vágtam 2 kígyóuborkát, 4 szál újhagymát felkarikáztam. Beleszórtam 2 gránátalma magjait, megszórtam egy jó nagy csokor aprított petrezselymet és 10 dkg szárazon megpirított mandulapelyhet. Rácsavartam fél citrom levét, megsóztam és meglocsoltam olívaolajjal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése