2019. március 2., szombat

Chilis hot-dog

Ez a kedvencünk is időnként előkerül. :) Nem is tudom, miről jutott eszembe tegnap, de úgy éreztem, azonnal meg kell csinálni! :) Fiam imádja ezeket az ételeket, bár nem tudom, hogy ma hazajön-e... Szerintem annál finomabb, minél csípősebb, de ezt mindenki egyénileg döntse el! :)


Készítettem egy fűszerkeveréket: 1tk római köményt, 1 tk fűszerköményt, 1/2 tk őrölt fahéjat, 1/4 tk szegfűszeget, 1/2 tk Cayenne-i borsot és 1 tk pirospaprikát összekevertem. Ha még intenzívebb ízekre vágyunk, akkor egész fűszert használjunk, mozsárban törjük és pirítsuk meg.
1 nagy fej hagymát üvegesre dinszteltem, majd rátettem 40 dkg darált marhahúst és ráreszeltem 4 nagy gerezd fokhagymát. Fehéredésig kevergettem, így biztos, hogy nem csomósodik össze.
Megszórtam a fűszerkeverékkel és sóztam. Felöntöttem 500 g paradicsom pasztával és 1/2 liter húslevessel (kockából készült). Kis lángon főztem, időnként megveregetve, amíg felére besűrűsödött.


Vislit megsütöttem. Hot-dog kiflit megpirítottam, tettem bele a chiliből. Rátettem a virslit, megkentem mustárral, és tettem rá még chilit. A tetejére kockázott lila hagymát szórtam. Lehet fokozni cheddar sajttal! :) Én vörös cheddart tennék rá, de akkor lehet, hogy hagymát nem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése