2019. március 10., vasárnap

Hawaii burger

Elvileg jön ma haza a fiam, így olyasmit készítettem, amit tudom, hogy szeret. Most nem tésztát főztem, de biztos vagyok benne, hogy ennek is nagy sikere lesz! :)

A legjobb, ha előző este összegyúrjuk a húst és hagyjuk lefedve állni a hűtőben.
1/2 kg vegyes (sertés és marha) darált húst összekeverünk 2 fej apróra vágott lila hagymával, 2 apróra vágott csemege uborkával, 2 ek mustárral, 2 ek ketchup-al, 2 ek Worceter szósszal, sóval, borssal, 1/2 tk szódabikarbónával.


Zsírpapírral bélelt tepsibe pogácsákat formázunk a húsból és 200 fokos sütőben pirosra sütjük. Közben elkészítjük a hamburgerbe valókat. Kontakt grillen megpirítunk hamburger zsemléket és karikázott, lecsöpögtetett ananászokat. A hamburger zsemle alját megkenjük sajtkrémmel (én most chilis sajttal kentem meg), teszünk rá zöldsalátát, néhány karika paradicsomot. Erre jön a húspogácsa, aminek a tetejét megkenjük majonézzel. Rátesszük a grillezett ananászt, tetejére vagy BBQ szószt, vagy chiliszószt csöpögtetünk és befedjük a zsemle másik felével.


Mivel a húslevest mindenki szereti, az is készült! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése