2019. március 16., szombat

Kecskesajt ibolyás salátával

Inkább az ehető virágok látványát szeretem. Persze, nagyon sok finomságot lehet készíteni belőlük, de akkor is, nekem elsősorban a látvány miatt kell foglalkoznom velük :) Ezen a hosszú hétvégén, amikor van idő a lusta reggelire, szépen feldobja az asztalt ez a kecskesajtos krém :)


Ehhez néhány napja szedtem egy nagy csokor ibolyát, egy tányéron szétterítve hagytam megszáradni:


20 dkg lágy kecskesajtot kihabosítottam 10 dkg vajjal. Só nem kell bele, mert a sajt sós. Bonbonformákba nyomkodtam és betettem a mélyhűtőbe.:


2 db hónapos retket, 2 szál újhagymát - zöldjével együtt egészen apróra felvágtam. Hozzáadtam 1 nagy csokor, szintén apróra vágott petrezselymet, a szárított ibolyát, összekevertem. Megsóztam, 1 mkk cukorral is megszórta, rácsavartam fél citrom levét és megöntöztem citromos olívaolajjal.


A kecskesajtot kifordítottam a formákból, szárított ibolyába forgattam és még megszórtam tálaláskor ibolyával és friss ibolyával díszítve tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése