2019. február 3., vasárnap

Csirke curry mazsolás rizzsel

Nem is olyan régen készítettem egy csirke curryt, vagy legalább is annak csúfoltam... :) Hát, ehhez a mostanihoz képest ízetlen, színtelen valamit tálaltam akkor. Ez most nagyon finom! :)


 Szép, nagy csirkemell filét kockákra vágtam. Sóztam, borsoztam.
Zöld, sárga és piros kaliforniai paprikát kockáztam, 2 kisebb sárgarépát vékony csíkokra vágtam. 1 kockázott ananász konzervet leszűrtem. A zöldségeket 1 ek olajon roppanósra pirítottam. Fontos, hogy nem pároljuk a zöldséget, hanem sütjük!
1 nagy fej hagymát üvegesre dinszteltem, hozzáadtam 1 gerezd apróra vágott fokhagymát, majd beleforgattam a húst. Addig sütöttem, amíg a hús pirulni kezdtett. felöntöttem 1 doboz kókusztejjel. Megszórtam 1,5 tk curryvel, kurkumával és daráltam bele chilit. Kisebb lángon hagytam összefőni, amíg a kókusztej elkezdett besűrűsödni. Ekkor forgattam bele a roppanós zöldségeket, de már csak egyszer felforraltam, nem főztem!


Mazsolás rizzsel tálaltam. A rizst a szokásos módon Vegetás vízben főztem meg. Amikor felöntöttem a vízzel, akkor adtam hozzá egy jó nagy marék mazsolát. Együtt főtt készre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése