2021. január 1., péntek

Paradicsomos lencseleves

 Karácsonyra megkaptam Dragomán György Főzőskönyvét a lánykámtól ajándékba.

Dragomán György írásai - különösen a főztjei leírásai - elvarázsolnak. Úgy varázsolnak el, mint annak idején Fekete István regényei. Higgyétek el, nem túlzás! Csak olvassátok el bármelyik receptjét! Biztos vagyok benne, ugyanúgy érzetek majd, mint én: AZONNAL el kell készíteni!

Fenyő Miklós egyik örökzöldjének sorait kicsi átalakítottam:

"Made in hungaria minden álmom otthona mennyi szép és szeszélyes mágia," - csak az első részt kell átarni: Dragománia, mennyi szép és szeszélyes mágia!

Amikor megtaláltam ezt a lencselevest, nem voltam biztos benne, hogy meg akarom főzni... Merthogy van egy jól bevált lencseleves receptem, amit minden évben megfőzök. És valahogy... paradicsom? Lencselevesbe? Hát: Igen! Különlegesen finom, bár átmenet a leves és a főzelék között :)

Legyen ilyen tartalmas az újesztendőnk, mint ez a leves!







Ha esetleg nem olvasható a recept, szívesen beírom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése