2021. január 8., péntek

Lusta asszony burek-je

 Nem, nem vagyok lusta! Csak a férjem állapota egyelőre nem nagyon változik, így nem tudok annyi időt tölteni a konyhában, mint szeretnék.

Dzsudit - sokszor emlegettem már őt korábban is - elkészítette Agnes receptjét, így beindult a lavina! :))) Tényleg nagyon gyorsan elkészül és nagyon finom! :) Szó szerint írom le, ahogy Dzsudittól kaptam a receptet :)


Lusta asszony burekje

Réteslappal, nincs tekerés, csavarás, kígyózás, csak egy halom finomság percek alatt! Egy tálba beleütöttem 2 tojást, hozzáadtam 150 ml tejet, 100 ml olívaolajat, pici sót, borsot, 100 g reszelt feta sajtot, 100 g reszelt sajtot, 75 g fagyasztott 8 fűszernövény aprított keveréket (Aldi, de bármilyen jó, ízlés szerint: petrezselyem, kapor, snidling, stb.). Ezután lapjaira szedtem egy csomag réteslapot, ezeket is feleztem. Egyenként összecsippentettem három ujjal egy fél réteslapot és lazán megtunkoltam a tojásos, sajtos keverékben. Így összecsippentve, tunkolva halmoztam egy tűzálló tálba (25x20), egymás mellé. Ha marad a tojásos keverékből, rá kell önteni a halmocskákra. 200 fokon pirosra sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése