2021. január 9., szombat

Csirke satay á lá Kriszti

 Krisztikével nem lehet felvenni a versenyt, ezt biztosan állítom! Néhány napja találtam EZT a receptet nála, tudtam, hogy ezen a hétvégén elkápráztatom vele a fiamat! :)

Sajnos gyengélkedés van itthon. Nem nagyon írom meg, hogy mi a baj, mert van sajnos olyan követőm, aki az itt felcsipegetett információkat arra használja, hogy a felhasználja az általa talált, majd tovább fejlesztett eseményeket, ezzel támadva engem olyan helyeken, ahol a főzés nyomokban sem téma! Elvileg diplomás emberről van szó (akitől a konyhaművészet igen messze van), de ugye tudjuk, hogy a diplomához többnyire fenék kell, az intelligenciával meg születünk. Ha bárkit érdekel, hogy kiről van szó, privátban írjon, mert szívesen megosztom, már csak azért is, hogy elkerüljétek!

Na, de vissza a mai ebédhez! A gyengélkedőnek köménymaglevest főztem. Ehhez is tartozik jó sok emlékem! Nagymamám mindig ezt főzte, amikor kisgyerekként beteg voltam. Bármilyen furcsának tűnik is, de mindig a tányér közepére tett egy kanál krumplipürét, és arra öntötte a levest. És milyen finom volt az! Hát, krumplipüré most nem készült, meg persze fotó sem

És az ebéd

Recept Kriszti kinkje alatt található.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése