2020. szeptember 14., hétfő

Borsófőzelék kenyérfasírttal

 Egyszerű hétfői ebéd. A kenyérfasírt nagyon finom és a szikkadt kenyér nagyszerű felhasználási módja. Én általában kiszárítom a megmaradt kenyeret, péksüteményeket, majd zsemlemorzsa formájában kerül dobozokba. De lassan úszunk a zsemlemorzsában. Két megkezdett kenyerem is volt, hát "fasírt" lett belőle :)


A következőképp készül: A szikkadt kenyér héját eltávolítottam, a kenyeret feldarabolva vízbe áztattam. 1 jó nagy fej apróra vágott vöröshagymát üvegsre pároltam, 1 nagy cs petrezselyemmmel elkevertem, lehúztam a tűzről. Hozzáadtam az alaposan kicsavart kenyérhez. Sóztam, borsoztam, beledolgoztam 5 tojást. Alaposan összegyúrtam. 2 ujjnyi olajat felmelegítettem és púpos evőkanálnyi mennyiségeket szaggattam a masszából az oljba, amiket kicsit ellapítottam. Mindkét oldalukat pirosra sütöttem. 
A borsófőzeléket nem írom le, szerintem azt tudjátok :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése