2018. február 17., szombat

Krumplileves kicsit másképp

Volt kolléganőmnél ettem ilyen krumplilevest és azonnal beleszerettem. Más, mint a hagyományos krumplileves és rettentően finom! :)

 A következőképp készült: jó, húsos kolozsvári szalonnát felkockáztam és kisütöttem a zsírját. Rádobtam egy fél szál felkarikázott száraz kolbászt, feldarabolt paprikát és paradicsomot.  Kicsit összeforgattam, majd beleszórtam kb.l 1 kg felkockázott krumplit. Sóztam, borsoztam, ételízesítővel pirospaprikával megszórtam, pár percig pirítottam. Annyi vízzel öntöttem fel, amennyi levest akartam és fedő alatt, lassú tűzön puhára főztem. Amikor a krumpli megpuhult, lehúztam a tűzről, adtam hozzá 1 ek ecetet és beleöntöttem egyenként 3 tojást. Óvatosan - hogy a tojás egyben maradjon - átkevertem és csak addig tettem vissza a tűzre, hogy a fehérje körbefogja a tojást. És már tálaltam is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése