2018. február 18., vasárnap

Begolyóztam

Igen, szó szerint! :)))) Mascarponés grillázsgolyókat csináltam. Gyorsan készen van és egyszerűen abbahagyhatatlan :)


20 dkg dióra szórtam 4 ek cukrot és karamellizáltam. Jól átforgattam közben, hogy lehetőleg mindenhol vonja be a karamell a diót. Egy fém tálcát kikentem vajjal és abba öntöttem a karamellás diót, majd hagytam kihűlni. Aprítógépbe tettem és összedaráltam vele nem túlságosan finomra. Néhány evőkanálnyit félretettem, a többit összekevertem 20 dkg mascarponéval.


Belekevertem még 2 ek porcukrot és 2 cs vaníliás cukrot. Már jónak tűnik ilyenkor, ám így még nem nagyon lehet formázni. Ezért apránként szórtam bele darált kekszet. Annyit, hogy már ne ragadjon és jól formázható legyen azért. Betettem a hűtőszekrénybe.


Vizes kézzel diónyi golyókat görgettem a masszából és a félretett karamellás dió darálékba forgattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése