2021. február 20., szombat

Reggelire meleg szendvicset

 nem is akármilyet! Széll Tamás ötlete alapján készült :) Fiacskám itthon van, ilyenkor különösen nagy lelekesedéssel készítek valami mást reggelire, mint amegszokott :)


3 ek vajat megolvasztottam, megfuttattam rajta 1 ek lisztet. Amikor már habos lett, felöntöttem 3 dl tejjel és folyamatosan kevergetve néhány perc alatt besűrítettem.
5 dkg apróra kockázott bacont kevés olajon kisütöttem, hozzáadtam 3 fej apróra vágott sonkahagymát és 1 kisebb gerezd lereszelt fokhagymát. Amikor összepirult, a besamelmártáshoz adtam. Beleütöttem 1 tojást, megszórtam kb. 10 dkg reszelt sajttal, 1 cs apróra vágott petrezselyemmel, ízesítettem sóval, borssal, szerecsendióval. Kitettem az erkélyre hűlni. 
Páros számú toast kenyér szeletek egyik felét megkentem mustárra. Mindegyikre tettem 1-1 szelet sonkát,, 2-3 ek besamelszószt. Megszórtam reszelt sajttal. beborítottam a másik szelet kenyérrel.


Kívülről a toast-okat megkentem vékonyan vajjal és forró grill serpenyőben mindkét oldalukat megsütöttem. keresztbe vágva, savanyú uborkával és koktélparadicsommal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése