2021. február 9., kedd

Alpesi sajtos tészta

 Férjem lassacskán épül fel, próbálok mindig olyasmit főzni, amit feltehetőleg szeret. Ráadásul fiacskám is hazajött, így a tészta és a krumpli, mindig jó választás. Gondolom finom lett, mert látom, hogy már másodszor szedett magának :)


Forrásban lévő sós vízben főztem kb. 40 dkg kisebb kockákra vágott krumplit kb. 8-10 percig. Ekkor hozzáadtam 25 dkg szarvacska tésztát és mindkettőt készre főztem.

 1 dl tejet felforraltam 2 dl tejszínnel és folyamatos keverés mellett felolvasztottam benne 20 dkg reszelt füstölt trappistát. Hőálló adénybe öntöttem a krumplis tésztát, rákockáztam kb. 5 dkg vajat és leöntöttem a tejszínes sajttal. Jól összekevertem, tetejét megszórtam még reszelt sajttal. Forró sütőben ráolvasztottam a sajtot. Tálaláskor megszórtam pirított hagymával és petrezselyemmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése