2017. február 23., csütörtök

Macaron Workshop

Még a tavalyi évben figyeltem fel ennek a workshop-nak a hirdetésére. Gondoltam, részt veszek rajta, mert bár sokszor sütöttem macaront, mégsem vagyok tökéletesen elégedett, mert hol sikerül, hol nem... Ezt a workshop-ot a Magnóliák Műhelye szervezte és nagyon nem bántam meg, hogy részt vettem rajta. Sokféle workshop-ot szerveznek, érdemes körülnézni és bátran ajánlom, hiszem profi szervezéssel tényleg sokat lehet tanulni! :)
A macaron workshop-ot Varga Kata a Juliette Mc Aron tulajdonosa vezette. Több tízezer macaron elkészítésével a háta mögött, ő igazán autentikus tréner! :)
Amikor megérkeztünk, ezzel a tállal fogadtak minket:

Ismerkedés egymással, majd a macaron készítés alapjaival. Ezután álltunk neki a saját macaronjaink elkészítésének. Néhány fotó. :)


Az én világoskék macaronjaim, amikor megsültek:

És már itthon, "méltó" környezetben:


1 megjegyzés:

  1. Húúú, ezek gyönyörűek!Ilyet én is szívesen sütnék, csak tőlünk messze vannak ezek a tanfolyamok...De legalább látom.

    VálaszTörlés