2017. szeptember 24., vasárnap

Kubai banános forró csokoládé

Ismeritek a Monin termékeket? Én néhány évvel ezelőtt találkoztam kis kiszerésű kávé ízesítőkkel a Buttlers üzletekben. Akkor vettem is a kedvenc ízeimben és főként ünnepek alkalmával megbolondítottam velük a kávénkat. Aztán, amikor elkezdtem latte-kat csinálni, vásároltam nagyobb kiszerelésben is, újabb ízeket. Most valami egészen újat próbáltam ki! :) Reggelire szerettem volna, de a fiam mondta, hogy oké, de ő azért kéri a reggeli kávéját :D Így uzsonna lett belőle! :) Nem is baj, mert éhgyomorra az alkohol fejbe vágott volna bennünket. :) Az első képen még felkeverés előtt mutatom, csak mert olyan szép! :)


Egy ilyen pohárhoz kell: 30 ml Monin banán püré, 45 ml rum, 1 cs forró csokoládé, 1.20 dl tej, tejszínhab és Monin Cocoa csokoládé a díszítéshez
A pohárba mértem a banán püréből 30 ml-t és hozzámértem a rumot. A tejjel elkészítettem a forró csokoládét, közepes sűrűségűre. Nos, elvileg most kell jól összekeverni és tetejét tejszínhabbal díszíteni, majd vékony csíkokat rajzolni rá a Monin Cocoa szirupból.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése