2018. március 10., szombat

Rakott túrós csusza

Ma elkészült, de igazából inkább holnapra. Most, hogy a tavasz megmutatja magát egy kicsit, holnap lemegyünk a tanyára körülnézni és reményeim szerint Cicát simogatni! :))) Már nagyon rég láttam őt... Ma dolgozós szombat volt, így nem készítettem semmit. Viszont most készült el ez a nagyon egyszerű és finom étel - holnapra.
De, ha már kiszedtem belőle a fotó kedvéért, mégsem hagyhattam, hogy megszáradjon a tányéron :)))) Mit ne mondjak, nagyon finom! :)


Kifőztem egy nagy csomag fodros nagykocka tésztát. Amíg elkészült, 3,5 ek zsírt megolvasztottam és beleöntöttem 6 dl tejfölt. Óvatosan kell bánni ezzel a művelettel, mert spriccel minden irányba! Sóztam, borsoztam és jól összeforraltam.


Amikor a tészta kifőtt, leszűrtem és a felét kerámiatálba simítottam. Egyenletesen elsimítottam rajta 1/2 kg áttört túrót, majd ráborítottam a tészta másik felét. A tetejét kiraktam jó sűrűn félbevágott baconnal. Nem mértem, de legalább 15-20 dkg volt. A felforralt tejfölt a tetejére locsoltam és bő 25 percre betoltam 200 fokos sütőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése