2018. március 25., vasárnap

Hagymás-paradicsomos-kecskesajtos focaccia

Erre is napok óta készülök. Ma volt is időm, kedvem is, mivel holnap 12 órázom, kell vinnem valami tápot magammal :) És ki akartam próbálni a Meggle kész kelt tésztáját is. Ne okozott csalódást! Szeretem a Meggle termékeket! (Nem a reklám helye volt:) :)


Kitekertem a tésztát, oválisra vágtam. 1 fej hagymát felkarikáztam. 2 gerezd áttört fokhagymát megfuttattam 2 ek olívaolajon, de nem sütöttem meg! Erre rászórtam a hagymakarikákat és csak épp, hogy üvegesre pároltam. Ezt az egészet eloszlattam a tészta tetején. Raktam rá félbevágott koktélparadicsomot, lágy kecskesajtot és olajbogyót. Megszórtam vegyes, illatos zöldfűszerekkel, őrölt borssal és kevés sóval. 180 fokos sütőben 20 perc alatt készen is lett.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése