2022. január 28., péntek

Mac'n cheese

 Vagyis az amerikai sajtos tészta.

Évekig éltem Kanadában, ahol ez a fajta sajtos tészta szinte nemzeti eledelnek számított, a gyerekek körében mindenképp! :) Lehetett kapnizacskósat is belőle, amit pillanatok alatt el lehetett készíteni. De bizton állíthatom, hogy frissen megfőzve a legfinomabb! 💓


Először is felforralunk 1/4 rész vizet 3/4 rész tejjel és 1 tk sóval. Figyelni kell rá, mert a tej miatt gyorsan kifut - én is csak onnan tudtam meg, hogy felforrt, hogy éreztem a szagát...

Szóval, ebben a sós tejben kifőzzük a szarvacska tésztát. Amikor megpuhult leszűrjük, de  a tejből - amiben főtt . Használni fogunk még. Megolvasztottam kb. 10 dkg vajat, erre rászedtem a kifőtt tésztát és öntöttem hozzá a tejből, hogy olyan jó szószos legyen. Dúsan megszórtam reszelt vörös cheddarral és amikor szépen bevonta a tésztát, már lehetett is tálalni. Mmmmmmmmmmm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése