2019. július 28., vasárnap

Az ünnepi desszert: Dinnyés pohárkrém

Na, ezzel azért elbíbelődtem egy keveset :)))
De megérte! Nem túl édes desszert, ebben a melegben nagyon jól esett! - meg a desszert is :))))))
Torta este lesz!



50 dkg mascarponét kikevertem 4 ek pocukorral. 20 dkg-ot kivettem belőle, azt ételfestékkel - vagy mandula aromával zöldre festettem. A pohár aljába rétegeztem ebből a zöld krémből, majd rá vékonyan jött a fehér krém. Jól behűtöttem.
2 kocka csokoládét melegítettem olaj nélkül és egy pici lyukat vágva a végére, habzsákkal "dinnyemagokat" rajzoltam a poharak belsejére (több-kevesebb sikerrel), majd újra hűtőbe tettem, amíg a csoki megkötött.


A görögdinnyét kimagoztam (igen, erre lehet időt szánni! :) ), majd 80 dkg gyümölcsöt bormixerrel pürésítettem.
2 cs zselatint 1 dlg hideg vízbe áztattam, majd lassú tűz fölött felolvasztottam. Összekevertem a dinnyével és rákanalaztam a mascarpone krémre. Dermedésig, illetve tálalásig hűtőben pihent. A maradék dinnyehúsból szívecskéket vágtam egy kiszúróval. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése