2018. május 27., vasárnap

Újabb hétvége a tanyán

Egyszerűen imádok lent lenni! És annyira gyorsan elszáll az a két nap, ami a hétből jut ide... Csodaszép időnk volt, imádtam minden percét! :) Nagyon nem főztem, tegnap kapros tökfőzelék volt. Megosztó étel, nem tehetek róla, de nagyon szeretem :) Sütöttem egy diós-meggyes kevert tésztát, majd padlizsánkrémet csináltam. Ehhez kinti grillen sütöm meg a padlizsánt, ettől finom, füstös íze lesz a krémnek. Én majonézesen szeretem :)
Cica sajnos megsérült, valószínűleg valami komoly harcba bocsátkozott... Elég viharvert szegény és kiszakadt a mellső lábából az egyik karma is... És hadd mutassak néhány szépséget a kertünkből :)


4 dl tejfölt habosra keverünk 30 dkg cukorral, 2 tojással, majd hozzáadunk 10 dkg darált dióval, 1 cs sütőporral elkevert 25 dkg lisztet. A végén belekeverünk 1 üveg lecsöpögtetett meggybefőttet. Sütőpapírral bélelt tepsiben 180 fokos sütőben megsütjük. Én porcukroztam a tetejét, de lehet étcsokival is bevonni.


3 kisebb padlizsánt jól megszurkáltam, hogy sütés közben ne robbanjon szét és faszénen jó feketére sütöttem. Lábosba tettem, lefedtem, így hagytam kihűlni, mert agy könnyű meghámozni. 1 jó nagy fej hagymát nagyon apróra vágtam, rátettem a megtisztított padlizsánt és botmixerrel krémesre kevertem. Ízesítettem sóval és borssal, majd tejföllel kikavart majonézt adtam hozzá. Nagyon fincsi! :)


A kaktusz virága :)


Épp alszom! Nem látod????


Százszorszép és lakója :)


 A pipacs az egyik kedvenc virágom! :)


Ő nem tudom ki... GAZ! :) De szép, nem?


1 megjegyzés:

  1. Az a kék egy szép harangvirág. Többféle színben is létezik, elszórja a magját, úgy szaporodik.Marika

    VálaszTörlés