2018. május 1., kedd

Buffalo csirkeszárny kéksajtos mártogatóval

Nagyon szeretem a csirkeszárnyat, a Buffalo verziót meg még annál is jobban. Nemrégiben találtam ezt a receptet, így megcsináltam. Hát, köze nincs az eredeti Buffalo szárnyhoz, de azért finom lett :)


A csirkeszárnyakat kettévágtam és besóztam.
4 tojássárgáját elkevertem 4 ek ketchuppal, 1 ek mézzel, 1 tk Erős Pista krémmel, hozzáadtam 10 dkg lisztet, 1 dl tejet, sóztam, borsoztam és beleforgattam a 4 tojásfehérjéből vert habot.
A szárnyakat lisztbe forgattam, majd a tojásos masszába mártottam. Bő, forró olajban, közepes tűzön megsütöttem őket.
2 dl tejszínt elkevertem 2 dl tejjel, belereszeltem 15 dkg kéksajtot. 1 tk keményítőt lekvertem kevés vízzel, majd ezt is hozzákevertem. Sóztam, borsoztam és összefőztem.
Ezzel a mártással tálaltam a szárnyakat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése