2015. január 16., péntek

Narancsos-camembert-es rizottó

A recept megálmodója Marka, a rizottó királynő! :) Sokáig nem tudtam rizottót készíteni, sőt, töredelmesen bevallom, nem is igazán tudtam, hogy másfajta rizsből készül, mint a hagyományos rizs-köret. Aztán folyamatosan láttam Marka oldalán a finomabbnál finomabb rizottókat, pontos leírással, így eljött az idő, amikor én is belevágtam. Azóta elválaszthatatlanok lettünk, Marka meg én és én meg a rizottó. :) És most egy olyan rizottót mutatott be a blogján, amiről azonnal tudtam, hogy azonnal meg kell csinálnom. Csupa olyasmi van benne, ami fiam nagy kedvence. Mivel ma egy nap szabadságot vettem ki, az idő amúgy is elég álmos, hát megcsináltam. A fotóért elnézést kérek, de kis udvari fotósom már nincs itt...

Recept Markánál! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése