2020. december 13., vasárnap

Birsalmasajttal töltött golyók - 3. advent

 Mindjárt itt a karácsony!!! Nagy nagy lelkesedéssel várom, mert jönnek a gyerekeim és ennél több nekem nem is kell! :)))

A 3. gyertya meggyújtásához ezeket a nagyon finom golyócskákat készítettem, ezeken kívül még Nugátos rudacskákat, de őket még nem fotóztam, majd azt is mutatom! :)

Ezek a golyók azért is tökélettesek, mert nincs bennük plusz cukor, ebből kifolyólag nem is túl édesek :)



15 dkg darált diót összekevertem 15 dkg darált keksszel, majd apránként fügelekvárt adagoltam hozzá addig, amíg jól gyúrhatóvá vált.
Diónyi darabokat szakítottam a masszából, mindegyik közepére kis kocka birsalmasajtot nyomtam és újra gombócoztam.


Olvasztott fehér csokoládéba forgattam. - Őszintén szólva, ezt a lépést nagyon nem szeretem! Ez nem szokott sikerülni, ahogy a képen látszik, most sem jött össze.

De ettől függetlenül nagyon finom! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése