2020. december 6., vasárnap

Perui csirkesaláta földicseresznyével

A földicseresznye hihetetlenül szép kis gyümölcs. Nevével ellentétben, semmi köze nincs a cseresznyéhez, inkább paradicsomhoz hasonlítanám. Régóta várom, hogy kipróbáljam egy finom salátába.

Most elkészült, szendvics lett belőle. Nem lehet szépen enni! :D


Egy csirkemellet felcsíkoztam, sóztam és beszórtam Gyros fűszerrel, majd 5 dkg vajon pirosra sütöttem.
3 nagyobb krumplit sós vízben puhára főztem, megtisztítottam és kisebb kockákra vágtam.


Tejfölös majonézt kevertem, mustárral, citrommal és  Gyros fűszerrel ízesítettem
Összekevertem a majonézzel a krumplit, a húst és a félbe vágott földicseresznyéket, betettem kicsit a hűtőbe. 

Bagettet kettévágtam, kevés vajon megpirítottam a vágott felét, jégsalátát halmoztam rá, majd jól megtömködtem a saltátával. 

mmmmmmmmmmmmmmm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése