2019. március 9., szombat

"Tavaszi" rizses hús

Azért van idézőjelben, mert még nincs friss zöldség. Így fagyasztottból készült. A rizses hús mindig kisegít, amikor nincs ötletem, hogy mit is főzzek. Viszonylag gyorsan elkészül, bár ez a sütő miatt talán kicsit tovább tart. De megéri, mert nagyon-nagyon finom! :)


Kevés olajon megdinszteltem 1 fej apróra vágott hagymát, 1 felkarikázott sárga- és fehér répát, majd rádobtam a kockákra vágott húst (most 60 dkg lapockából készítettem). Fehéredésig sütöttem, sóztam, borsoztam és felöntöttem egy nagy pohár vízzel. Beledobtam 1 húsleves kockát, lefedtem és puhára pároltam. Amikor megpuhult, hozzáadtam a zöldborsót, ezt is puhulásig hagytam főni. Belekevertem 1 bögre rizst. Kicsit fűszereztem, majd 180 fokos sütőbe toltam lefedve. Kb. 35 perc alatt megpuhult. Meg lehet hinteni petrezselyemmel, most nekem nem volt itthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése