2018. október 28., vasárnap

Baconos, tükörtojásos serpenyős burgonya

Mivel a tegnap "paradicsomos húsgombóc" ebéd csípőssége miatt ehetetlen a férjem számára, ma olyat főztem, ami nem lehet véletlenül sem csípős és biztosan szereti. A krumpli mindig nyerő választás :)


1 kg tisztított krumplit apró kockákra vágtam. Kb. 30 dkg kockázott bacon zsírját kisütöttem, a szalonnát kiszedtem, félreraktam. Visszamaradt zsírjában megfonnyasztottam 1 nagy fej apróra vágott hagymát, majd rászórtam a krumplikockákat. Megsóztam és közepes lángon, fedő alatt, gyakran megkeverve puhára sütöttem. A végén hozzáadtam a bacon kockákat és 2 fokckázott kápia paprikát. 4 mélyedést készítettem a krumpliba és mindegyikbe beleütöttem 1-1 tojást. Már csak annyira sütöttem, hogy a tojás összeálljon. Végén megszórtam reszelt Gouda sajttal. Tetejét lehet petrezselyemmel és pirospaprikával díszíteni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése