2018. május 3., csütörtök

Epres-habcsókos pohárkrém

Az eper - a magyar eper - még nagyon primőr áru. De nem tudok neki ellenállni. Bár semmiféle édesítést igazán nem kíván, de ezt a pohárkrémet muszáj elkészíteni! Amíg tart az eper, asztalon lesz egy párszor! :)


Hozzávalók: 1/2 kg eper, 2 dl tejszín, 2 dl görög joghurt, 2 ek méz, 2 ek balzsamecet-krém, habcsók (nekem volt még talonban, de, ha nincs, akkor sütünk tojásfehérjéből)


Az epret kicsumáztam és nagyobb darabokra vágtam. Meglocsoltam a balzsamecet-krémmel, jól összeforgattam és félre tettem.
A tejszínből lágy habot vertem, a joghurtot kikevertem a mézzel, majd a habhoz adtam. A kehely aljára habcsókot morzsoltam, megszórtam a balzsamos eperrel, kanalaztam rá a mézes-joghurtos krémből. Ezt ismételjük, amíg a hozzávalók tartanak. Tetejét eperrel, habcsókkal és citromfűvel díszítettem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése