2016. május 25., szerda

Tojásos tészta egy kevéssé vidám napon

Holnap lesz 3 hónapja, hogy Édesapám elment... Nagyon hiányzik, nincs nap, hogy ne jutna eszembe. Szinte mindenről. Ma volt a hagyatéki tárgyalás, amire kötelező volt elmenni, majd utána felmentünk a sírjához. Édesanyámmal közös sírban vannak, most már az idők végezetéig.  Már írtam párszor, hogy a konyha az a hely, ahol a legjobban ki tudok kapcsolni. Most is ez történt, bár egy nagyon egyszerű ételt készítettem csak. A tojásos nokedlit mindenki szereti - gondolom nem csak nálunk. Most nem nokedli, hanem tészta készült tojásosan:

Azt hiszem, ezt a tésztát hívják úgy, hogy szarvacska. Általában az orsó tésztát szeretem a legjobban, azután a spagettit. Most gondoltam, kipróbálom ezzel a tésztával is. Finom lett! :) Kifőztem a tésztát. Amíg főtt, kevés olajon 25 dkg kockázott bacont megsütöttem. Ráöntöttem 8 db felvert tojást, csak kicsit sóztam, kevergetve sütöttem.  Amikor már elérte a kívánt állagot a tojás, hozzáadtam egy kis pohár tejfölt és kifőtt tésztát. Snidlinget aprítottam rá és összekevertem. Na ugye, hogy milyen egyszerű? :)
És akkor hadd mutassam meg Édesapám sírját:
És réges-régi képeket kaptam a testvéremtől. 1933-ban Apukám a Csárda nevű hajón volt inas. Ekkor volt 15 éves. :) Ó, hogy mennyire hiányzik!


1 megjegyzés:

  1. Egy apa úgy van a gyermekeivel, mint Isten velünk, emberekkel. A szívek mélyére lát, és megítéli a szándékokat.

    Honoré de Balzac----és, ha már nincs ítélet, akkor jövünk rá, hogy mennyire hiányzik!

    VálaszTörlés